medyauzmani.com
Meksika’nın e-ticaret satışları 2020’de %81 arttı – Özgün Fikirler

Meksika’nın e-ticaret satışları 2020’de %81 arttı

Meksika İnternet Satış Derneği’nin (AMVO) verilerine göre, Meksika’daki e-ticaret satışları 2020’de %81 artarak 316 milyar MXN’ye (yaklaşık 16 milyar ABD doları) ulaştı ve tüm perakende satışların %9’unu oluşturdu. Meksika İnternet Derneği (AIMX), ülkenin e-ticaret pazarının 2019’da 631,7 milyar Meksika pezosuna (yaklaşık 31,5 milyar dolar) ulaştığını açıkladı.

2020’de satış tercihlerinin %66’sını yemek teslimatı, %57’sini moda ve %52’sini güzellik ve kişisel bakım oluşturdu. Hizmetler sektöründe abonelik hizmetlerinin payı %83, cep telefonu %78 ve bankacılık hizmetlerinin payı %78’dir. Eczane satışları (%41) ve süpermarketler (%40) en fazla artış gösteren kategoriler olurken, bu alanlardaki satışların %30’u nakit olarak gerçekleşti. Pandemi nedeniyle Meksikalılar için online alışveriş hızının da arttığı aktarılıyor; Mağazalarda bulunamayan ürünlerin bulunması (%60), eve teslim seçeneği (%60), zaman tasarrufu (%57) ve mağazalarda kalabalıktan kaçınma (%55) online satışları artırma nedenleri olarak sıralanıyor. Çevrimiçi alışveriş yapmayı tercih eden kullanıcıların %70’i memnun olduklarını söyledi.

Ocak 2021’de tüketicilerin %56’sı alışverişlerini çevrimiçi yaptı ve %16’sı ilk kez çevrimiçi satın alma yöntemini kullandı. Online satışlar için en çok tercih edilen kategoriler %44 ile yemek siparişi, %38 ile teknoloji ve %29 ile süpermarket satışları oldu. Salgın başlangıcında sepetin yüzde 60’ını, Ocak 2021’de ise yüzde 22’sini ilaç alımı oluşturuyordu. Salgının başında yüzde 18’lik paya sahip olan teknoloji alımları, Ocak’ta yüzde 38’e yükseldi. Mercado Libre, Amazon, Rappi, Wal-Mart, Soriana, Coppel, Liverpool, La Comer ve Chedraui genel olarak e-ticarette en çok tercih edilen mağazalardır.

2020 yılında satışlarının yaklaşık %30’unu internetten yapan ve yarısı daha 2-5 yıl önce online satışa başlayan küçük ve orta ölçekli işletmeler, envanterlerini daha iyi ayarlayarak ve kendilerini bu alanda geliştirerek sisteme daha fazla dahil olacaklar. 2021’de Tüketiciler de online alışverişin keyfini çıkarabilecekler. E-ticaret alışkanlığının yerleşmesiyle e-ticaret satışlarının artması bekleniyor. Tüketicilerin %81’i sadece online satışı tercih ederken, hibrit model tercihinin devam etmesi bekleniyor. Lojistik ve ödeme sorunları sistemin en büyük dezavantajlarıdır. Ulusal İstatistik ve Coğrafya Enstitüsü’nün (INEGI) verilerine göre, 10 yıl önce Meksika nüfusunun %21’i internet kullanıcısıyken, bugün bu oran %58.


Kaynak: Ticaret Bakanlığı TR / Mexico City Business Consulting
Yasal uyarı: Bu içerikte yer alan bilgiler, resimler, tablolar, açıklama, yorum, analizler ve içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amaçlıdır. Bir kişi veya kuruluşa özel profesyonel bilgi veya tavsiye sağlama amacı taşımaz. Tema olarak benzer olsa da her eser kendi koşullarından dolayı farklı tavırlar sergileyebilir. Bu nedenle, bu makalede belirtilen içerikten yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar vermeden önce bir uzmana danışmanız yararınıza olacaktır. Bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer her türlü içeriğin özel veya resmi makamlarca kullanılması sonucunda doğabilecek zarar ve ziyandan Muhasebe Haberler veya ilişkili kişi veya kurumlar sorumlu değildir. , gerçek veya tüzel kişi, kurum ve kuruluşlar.


Kaynak: İŞKUR Yasal Uyarı: Bu içerikte yer alan bilgi, görsel, tablolar, açıklama, yorum, analiz ve bir bütün olarak içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amacıyla verilmiştir. Kişi veya kuruma özel profesyonel bir bilgilendirme ve yönlendirmede bulunma amacı güdülmemiştir. Konu ile benzerlik gösterse de her işletmenin kendi özel şartları nedeniyle farklı durumları olabilir. Bu nedenle, bu yazıda belirtilen içerikte yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar alıp uygulamaya geçmeden önce, uzmanına danışmanız menfaatiniz gereğidir. Muhasebenews veya ilişkili olduğu kişi veya kurumlardan hiç biri, bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer türdeki tüm içeriklerin özel veya resmi, gerçek veya tüzel kişi, kurum ve organizasyonlar tarafından kullanılması sonucunda ortaya çıkabilecek zarar veya ziyandan sorumlu değildir.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın