medyauzmani.com
Marmaray’dan ilk kez bir yük treni geçecek. – Özgün Fikirler

Marmaray’dan ilk kez bir yük treni geçecek.

Asya ve Avrupa kıtaları arasında kesintisiz demiryolu yolcu ve yük taşımacılığına olanak sağlayan Marmaray Boğaz Tüp Geçişi, tarihi bir güne daha hazırlanıyor. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Grismailoğlu, Marmaray’ın Pekin’den Londra’ya en kısa, en ekonomik ve elverişli uluslararası demiryolu koridoru olan Orta Koridorun en önemli bağlantılarından biri olduğunu belirterek, Kasım ayında geçtiğini hatırlattı. Çin’den Avrupa’ya giden ilk yük treni China Express’in iki kıta, 10 ülke ve Bahreyn’i geçerek 12 günde 11 bin 483 kilometre kat ederek Prag’a ulaştığını anlatan Karaismailoğlu, bu süreden sonra yeni bir uluslararası tren seferi haline geldiğini söyledi. . Düzenleme için hazırlıkların başladığını söyledi.

-Transfer tarih olacak

Bakü-Tiflis-Kars-Marmaray hattını kullanarak orta koridordan mal taşımanın diğer koridorlara göre zaman ve enerji tasarrufu sağladığını söyleyen Karaismailoğlu, bu aşamada Marmaray’ın Anadolu’dan Avrupa’ya hammadde ve mamul nakliyesi için harika olduğunu söyledi. yerel mallardan. Önemini vurguladı. Bu kapsamda yarın ilk yerli yük treninin Marmaray’dan geçeceğini açıklayan Bakan Karismailoğlu, 16 vagondan oluşan yerli yük treninin alacağı yük ile Marmaray’dan geçerek Tekirdağ’daki Çorlu İstasyonu’na ulaşacağını söyledi. Adana ve Gaziantep’ten ilk olacak. Daha önce Adana ve Gaziantep’ten trenle Derenis’e, Derenz’den vapurla oradan da Çorlu’daki sanayi tesislerine taşınan kargo, şimdi Marmaray’ı geçerek araç değiştirmeden varış noktasına ulaşacak. İlki yarın Marmaray’da denenecek ve Marmaray’da yurt içi kargo taşımacılığı başlayacak. Böylece transferler tarihe karışacak.

– Marmaray Şirketi tarafından yılda 25.000 konteyner taşınacak

Karaismailoğlu, yarın akşam Marmara’dan geçecek yük treninin yaklaşık 400 metre uzunluğunda ve 1.200 ton ağırlığında olduğunu, söz konusu yük treninin 16 vagon ve 32 konteynerde plastik hammadde taşıdığını anlattı. Gaziantep-Çorlu arasındaki tren güzergahının 1.524 kilometre olduğunu ifade eden Karismayloğlu, “Marmara Denizi’nde feribotla geçmeye gerek olmadığı için büyük bir fiyat avantajı sağlayacak. Önümüzdeki dönemde yeni gelenler bu treni takip edecekler.” gün.Böylece Anadolu’nun sanayi merkezlerinden yılda 25 bin konteyner yüklenecek ve Marmara üzerinden Avrupa yakasına geçecek.Çorlu’da üretilen ihraç ürünleri de trenle Avrupa ülkelerine ihraç edilecek.Fiyat avantajı demiryolunun sağlayacağı ihracatçılarımızın rekabet gücünü artıracaktır.

Kaynak: İŞKUR Yasal Uyarı: Bu içerikte yer alan bilgi, görsel, tablolar, açıklama, yorum, analiz ve bir bütün olarak içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amacıyla verilmiştir. Kişi veya kuruma özel profesyonel bir bilgilendirme ve yönlendirmede bulunma amacı güdülmemiştir. Konu ile benzerlik gösterse de her işletmenin kendi özel şartları nedeniyle farklı durumları olabilir. Bu nedenle, bu yazıda belirtilen içerikte yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar alıp uygulamaya geçmeden önce, uzmanına danışmanız menfaatiniz gereğidir. Muhasebenews veya ilişkili olduğu kişi veya kurumlardan hiç biri, bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer türdeki tüm içeriklerin özel veya resmi, gerçek veya tüzel kişi, kurum ve organizasyonlar tarafından kullanılması sonucunda ortaya çıkabilecek zarar veya ziyandan sorumlu değildir.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın