Ağustos ayında İBB Beyaz Ofis’e yapılan başvurular bir önceki aya göre yüzde 3,4 artarak 891 bin 489 oldu. Başvuruların yüzde 67,4’ü talep, yüzde 21,9’u ise başvuru şeklinde gerçekleşti. Temmuz’da 16 bin 42 olan sosyal destek hizmetine talep, Ağustos’ta 8 bin 162’ye geriledi. Şikayetlerin çoğu ulaşım alanındaydı.
İstanbul Büyükşehir İstatistik Ofisi, Ağustos 2020’de İBB Beyaz Ofis’e yapılan başvuruları değerlendirdi. Değerlendirme sonuçları şöyle:
Toplam 891 bin 489 başvuru
Ağustos ayında İBB Beyaz Ofis’e toplam 891 bin 489 başvuru yapıldı. Bilgi talep, talep ve şikayetlerden oluşan taleplerin yüzde 15,4’ü İGDAŞ, yüzde 27,9’u İSKİ ve yüzde 55,72’si diğer alanlarla ilgiliydi.
Uygulamaların yüzde 67,4’ü hızlı
Beyaz Ofis’e 79 bin 795 şikayet ve 70 bin 15 talep. Temmuz’da yüzde 16,7 olan (genel) beyaz masa şikayet oranı, Ağustos’ta yüzde 15,8’e yükseldi. %16,2 olarak gerçekleşen taleplerin payı %13,9’a geriledi.
ortalama çözüm süresi, 13,6 gün
Bilgi taleplerinin yüzde 97,6’sı, şikayet taleplerinin yüzde 4,9’u ve talep taleplerinin yüzde 24,3’ü gün içinde cevaplandı. Anında çözüm (aynı gün içinde çözüme kavuşturulan) dışındaki talepler için ortalama çözüm süresi bilgi talepleri için 13,6 gün, şikayetler için 4,2 gün ve talepler için 6,3 gün olmuştur.
Ulaşım şikayetleri aya göre %9,1 arttı
Ulaşımla ilgili şikayetlerde aylık yüzde 9,1 artış oldu. Sosyal destek hizmetlerine talep 7 bin 880 azalarak 8 bin 162 oldu Beyaz Ofis’e gelen şikayetlerin yüzde 52,4’ü ulaşım, yüzde 31,9’u şehir ve sosyal düzen ile ilgili olurken, bilgi taleplerinin yüzde 44,7’si ile ulaşım ilk sırada yer aldı. Temmuz ayında yüzde 21,5 olan sosyal destek hizmetlerine talep yüzde 11,7’ye geriledi. İSKİ ve İGDAŞ şikayetlerinin de dahil olduğu toplam şikayetler içinde ulaşımın toplam payı yüzde 43,7 oldu. Sosyal yardım başvurularının tüm hasar başvuruları içindeki payı yüzde 4,2 oldu.
En çok şikayet Fatih ve Kadıköy’de
Toplam şikayetlerde Fatih (yüzde 5,17), Kadıköy (yüzde 4,99); Moghe, Esenyurt (%7,07), Küçükçekmece (%4,68) ve Pendik (%4,55); Başvurularda Silivri (%4,93), Mraniye (%4,49) ve Esenyurt (%4,33) ilk sırada yer aldı.
İGDAŞ, Esenyurt, Küçükçekmece ve Eyüpsultan’ın şikayetlerinde; Eski’de Esenyurt, Bendik ve Silivri zirveye çıktı.
İGDAŞ’ın şikayetleri önceki aylarda olduğu gibi faturacılara, gişelere ve çalışanlara yönelikti. İSKİ’nin şikayetleri arasında ise asfalt delme ve bakım çalışmaları, çalışan şikayetleri ve teminatlar ön sıralarda yer aldı.
Kaynak: İBB
Yasal uyarı: Bu içerikte yer alan bilgiler, resimler, tablolar, açıklama, yorum, analizler ve içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amaçlıdır. Bir kişi veya kuruluşa özel profesyonel bilgi veya tavsiye sağlama amacı taşımaz. Tema olarak benzer olsa da her eser kendi koşullarından dolayı farklı tavırlar sergileyebilir. Bu nedenle, bu makalede belirtilen içerikten yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar vermeden önce bir uzmana danışmanız yararınıza olacaktır. Bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer her türlü içeriğin özel veya resmi makamlarca kullanılması sonucunda doğabilecek zarar ve ziyandan Muhasebe Haberler veya ilişkili kişi veya kurumlar sorumlu değildir. , gerçek veya tüzel kişi, kurum ve kuruluşlar.
Kaynak: İŞKUR Yasal Uyarı: Bu içerikte yer alan bilgi, görsel, tablolar, açıklama, yorum, analiz ve bir bütün olarak içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amacıyla verilmiştir. Kişi veya kuruma özel profesyonel bir bilgilendirme ve yönlendirmede bulunma amacı güdülmemiştir. Konu ile benzerlik gösterse de her işletmenin kendi özel şartları nedeniyle farklı durumları olabilir. Bu nedenle, bu yazıda belirtilen içerikte yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar alıp uygulamaya geçmeden önce, uzmanına danışmanız menfaatiniz gereğidir. Muhasebenews veya ilişkili olduğu kişi veya kurumlardan hiç biri, bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer türdeki tüm içeriklerin özel veya resmi, gerçek veya tüzel kişi, kurum ve organizasyonlar tarafından kullanılması sonucunda ortaya çıkabilecek zarar veya ziyandan sorumlu değildir.
Diğer gönderilerimize göz at
- Geri Dönüşüm Fikirleri: Yaratıcı Kendin Yap Fikirleri
- Nisan ayında 15.760.181 yolcu ve 154.799 uçak hizmet verdi – DHMİ
- 1003A beyannamesi ile birlikte daireyi SGK ihbarnamesi ile mi veriyoruz?
- 3 bebekten 1’i kızarıklığa neden oluyor – birden fazla hayat
- Fed’in faiz indirimi öncesi dolar güne yükselişle başladı – Fikirler – fikirler.net.tr
- Genel Kurul’un katılma hakkını artırma kararı alıyor muyuz?
- Bankanın fatura için düzenlediği iade dekontu Ba formunda bildirilecek mi?