medyauzmani.com
Değişiklik, 5 Aralık 2019 tarihli Ar-Ge Projelerini Destekleme Standartlarında yapılan resmi açıklamada yapıldı. – Özgün Fikirler

Değişiklik, 5 Aralık 2019 tarihli Ar-Ge Projelerini Destekleme Standartlarında yapılan resmi açıklamada yapıldı.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından:

Teknoloji Odaklı Sanayi Transfer Programı Esaslarının Uygulanmasına İlişkin Ortak Bildiride Değişiklik Yapılmasına Dair Açıklama

Madde 1 – 18/9/2019 tarihli ve 30892 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Teknoloji Odaklı Sanayi Programının uygulanmasına ilişkin esaslar beyanı 10 uncu maddesine beşinci fıkrasından sonra aşağıdaki fıkra eklenmiş ve diğer fıkralar buna uygun olarak eklenmiştir.

“(6) Başvuru kapsamında faaliyete geçecek tesiste birden fazla ürün üretilmesi amaçlanabilir. Bu ürünlerden birincil ürün olarak üretilecek ürün, çağrıda ürün listesinde yer alır. duyuru.”

Makale 2 – Aynı beyanın 12 nci maddesinin üçüncü fıkrasına aşağıdaki fıkra eklenmiş, dördüncü fıkrası çıkarılmış, beşinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

ç) Proje ile ilgili incelemeyi yapan bağımsız müşavirlik firmasının genel görüş ve değerlendirmelerini içeren sonuç,

“(5) Uygun bulunan yatırımcı şirketler için bağımsız değerlendirme raporunun maliyeti, ilgili mevzuatta öngörülen usullere göre kapsama yüzdesi oranında KOSGEB tarafından karşılanır. Projeler için bağımsız değerlendirme raporunun maliyeti karşılanır. Kurulca TÜBİTAK’ın araştırma ve geliştirme faaliyetlerine ilişkin sübvansiyonlardan yararlanmasına karar verilen büyük ölçekli yatırımcılar tarafından, araştırma ve geliştirme sürecinin fiilen sağlanmasından sonra ilgili mevzuatta belirtilen limitler dahilinde TÜBİTAK tarafından sunulur. büyük ölçekli yatırımcılar tarafından sunulan projelerin bağımsız değerlendirme raporu kapsam dışındadır ve TÜBİTAK’ın araştırma geliştirme süreci desteğinden yararlanamaz”.

Madde 3 – Aynı beyannamenin 13 üncü maddesinin yedinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiş ve sekizinci fıkrası yürürlükten kaldırılmıştır.

(7) Bu maddede belirtilen inceleme ve değerlendirme süreçleri sonucunda hazırlanan raporlar, proje komiteleri tarafından Proje Değerlendirme Komisyonuna sunulur.Komite, projelerin hayata geçirildiğini kabul eder.

a) Ülkemizin mevcut durumda veya gelecekte doğabilecek acil ihtiyaçlarını karşılayabilmek,

b) Ülkemizde üretim kapasitesi yetersiz olan ürünlerin arz güvenliğinin sağlanması,

c) Teknolojik eksikliklerin olduğu alanlarda ülkemizin teknolojik kabiliyetlerinin geliştirilmesi,

ç) Dış ticaret açığı veren bölgelerde ithalata bağımlılığın azaltılması,

d) Katma değeri yüksek,

e) Ülkemizde üretilmeyen yeni nesil teknolojiler kullanılarak üretim yapılması,

f) Ülkemizin çeşitli sektörlerde rekabet edebilirliğini kazanmak,

g) Etkileşim içinde olduğu sektörlerde teknolojik dönüşümü hızlandırmak ve bu sektörlerin gelişmesine katkıda bulunmak,

ğ) Araştırma ve geliştirmeye dayalı yenilikçi bir yatırım olmak,

h) Cari dengeyi olumsuz etkileyen ve hammadde sıkıntısı yaşanan sektörlerde gerçekleştirilecek katma değeri yüksek işlenmiş ürünlerin üretimine yatırım yapılması,

ı) Ülkemizin hammadde potansiyelinden yararlanmayı mümkün kılan entegre üretime yatırım yapmak,

i) Yatırım faaliyetlerini ve faaliyet dönemini sınırlı dış finansman ve devlet desteği ile yürütebilecek mali güce sahip bir şirket tarafından yüksek oranda özkaynak finansmanı ile uygulanması,

j) Proje paydaşları tarafından satın alma taahhüdü ile talep destekli, erişilebilir ve yeterli, gelişmiş pazar potansiyeli olan ürünler üretmeyi hedeflemek,

Projenin niteliklerini dikkate alır ve program portalında yayınlanan proje değerlendirme formunda işaretler. Komite, bu değerlendirmede 70 ve üzeri puan alan projelere stratejik öncelikler, piyasa rekabet koşulları, destekleme bütçesi gibi kısıt ve kriterlere göre öncelik vererek desteklenecek projeleri belirler.

Madde 4 – Aynı beyannamenin 17. maddesinin üçüncü fıkrasında yer alan “Programın uygulanmasından en az bir (1) yıl önce oluşturulmuş” ibaresinden sonra “veya tüm ortakların tüzel kişi olması halinde ortakların tamamının en az 1 (bir) yıl önce Program İfadesi eklendi.

Madde 5 – Aynı tebliğin 19. maddesinin dördüncü ve beşinci fıkralarında yer alan “yatırım sürecini destekler” ibaresi “yatırım desteği” olarak değiştirilmiştir.

Madde 6 – Aynı fıkranın 20 nci maddesinin dördüncü fıkrasının üçüncü ve dördüncü cümleleri aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

“Bu durumdaki projeler için, program kapsamında sağlanan ek destek kalemleri, ilgili mevzuat hükümlerine göre tabi oldukları yeni teşvik talebine göre iade edilir.”

“Yeni bir teşvik talebi olmaksızın belgesi iptal edilen yatırımlar için sağlanan destek ilgili mevzuat hükümlerine göre iade edilir.”

Madde 7 – Aynı hükmün 21 inci maddesinin birinci ve altıncı fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

“(1) Şirket, proje kapsamında öngörülen yatırım süresinin bitiminden sonra Program portalı üzerinden 30 gün içinde projenin tamamlanma durumuna karar verilmesi talebiyle talepte bulunur. destekten sorumlu görülen ilgili yatırım kalemleri, Genel Müdürlük ve/veya KOSGEB tarafından yerinde inceleme yapılarak Program portalında yayınlanan tamamlama formu doldurularak hedeflere göre belirlenir. uygun olması halinde, Proje Komitesi üyeleri ve/veya ilgili projeden sorumlu Proje Koordinatörü de yerinde inceleme faaliyetlerine gözlemci olarak katılabilir. Komite tarafından başarısız olduğuna karar verilen projeler, programın amaçları doğrultusunda stratejik yatırım niteliğini kaybetmiş sayılır. Bu projeler için en uygun görülen program kapsamında teşvik belgesi düzenlenebilir. Diğer teşvik taleplerinden yatırımın özelliğine göre Genel Müdürlükçe değerlendirildikten sonra bu durumdaki projeler için ek destek kalemleri iade edilir. İlgili mevzuat hükümlerine göre tabi olduğunuz yeni teşvik başvurusu ile karşılaştırmalı olarak program çerçevesinde tanıtım için. Yeni bir teşvik talebi olmaksızın belgesi iptal edilen yatırımlar için sağlanan destek ilgili mevzuat hükümlerine göre iade edilir.

(6) On yıllık işletme döneminde elde edilmesi beklenen toplam katma değer katkısının, başlangıçta hedeflenen on yıllık süre için toplam katma değer katkısının bugünkü değerinden yüzde elli daha az olduğu belirtilir. veya yatırımcı şirkete sağlanan toplam destek düzeyinin cari değerine on yıllık işletme döneminde ulaşılmaması ve beklenen katma değer katkısının toplam düzeyinin belirlenmesi durumunda 15 inci maddenin üçüncü fıkrası kapsamında Bakanlık desteklerinden yararlanan projeler için, 15 inci maddenin üçüncü fıkrası kapsamında alınan desteklerin sona erdirilmesine karar verilir. bu fıkra Cumhurbaşkanınca onaylanması halinde yürürlüğe girer. Ayrıca yatırımcının talep etmesi halinde, diğer teşvik talepleri çerçevesinde, tamamlama vizesi aşamasında yapılan tespitler neticesinde yapılan tespitler dikkate alınarak teşvik belgesi düzenlenebilir. Bu Projelerin Genel Müdürlüğünce yapılacak değerlendirme Bu fıkra kapsamında teşvik belgesi talebinin değiştirilmesi halinde destek durdurulur ve varsa ek destek iade edilmez. Yatırım projeleri devam eder. bir süreliğine destek almak Varsa tabi olduğunuz yeni teşvik uygulamasına göre faaliyet göstermek.

Madde 8 – Aynı beyanın 22 nci maddesinin üçüncü fıkrasının üçüncü cümlesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

“Yeni yetkilendirilenlerin program sürecinde kesin başvuru işlemlerine devam edebilmeleri için ıslak imzalı belgelerin asıllarının ön başvuru süresinin bitiminden itibaren en geç 15 gün içinde Daire Başkanlığına posta ile gönderilmesi gerekmektedir.”

Madde 9- Aynı açıklamaya aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

Geçici Madde 1 – (1) Bu maddeye konu olan açıklama, yayımı tarihinde açık olan iletişim planlarının devam eden faaliyetleri için de geçerlidir.

Madde 10- Bu beyan yayınlandığı tarihten itibaren geçerlidir.

Madde 11 – Bu tebliğ hükümlerini Sanayi ve Teknoloji Bakanı yürütür.

Açıklamanın yayımlandığı Resmi Gazete
tarih sayı
18.9.2019 30892

Kaynak: İŞKUR Yasal Uyarı: Bu içerikte yer alan bilgi, görsel, tablolar, açıklama, yorum, analiz ve bir bütün olarak içeriğin tamamı sadece genel bilgilendirme amacıyla verilmiştir. Kişi veya kuruma özel profesyonel bir bilgilendirme ve yönlendirmede bulunma amacı güdülmemiştir. Konu ile benzerlik gösterse de her işletmenin kendi özel şartları nedeniyle farklı durumları olabilir. Bu nedenle, bu yazıda belirtilen içerikte yola çıkarak işletmenizi etkileyecek herhangi bir karar alıp uygulamaya geçmeden önce, uzmanına danışmanız menfaatiniz gereğidir. Muhasebenews veya ilişkili olduğu kişi veya kurumlardan hiç biri, bu belgede yer alan bilgi, tablo, görsel, görüş ve diğer türdeki tüm içeriklerin özel veya resmi, gerçek veya tüzel kişi, kurum ve organizasyonlar tarafından kullanılması sonucunda ortaya çıkabilecek zarar veya ziyandan sorumlu değildir.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın

indian desi xvedio hindi-porno.com free indian blue film viper ctr hentaiteam.net kuro inu hentai سكس بنات لبنان arabxoops.org سكسعنتيل movierulz u turn tubehoe.info tamil actress sexy hot images greek myth hentai hosthentai.com doujin sex pinkjoe hentainet.org manga henti perfect girl videos dalporn.net hindimovie hentai sailor hentaigallery.org gogo no kouchou نزول اللبن فى الكس letucetube.com الجنس عالية الوضوح meera deosthale pornia.org xxxx sex india سكس نار ساخن gratisfucktube.com مريم مكرم سكس free pissing aunties firetube.mobi hot music video hindi bf film latinporntrends.com www.xxx videos.com saxmovies blowjobporntrends.com xvidios. com 凰かなめの極上筆おろし 10 javvideos.net jav fan