Citroën, 103 yıllık marka için cesur, heyecan verici ve dinamik yeni bir dönemin başlangıcını işaret eden yeni markasını ve logosunu duyurdu.
Yeni görünüm, bir takım tezgahı üreten ilk metal işleme şirketinin başarısından ilham alan kurucu André Citroën tarafından benimsenen orijinal logoyu yeniden yorumluyor. Güzel ve yeni bir logonun bir geçmişi ve renk değişimi vardır. Marka aynı zamanda yeni Citroen otomobilinde de görücüye çıkacak. Bu logo türleri, 2023’ün ortasından itibaren Citroën markasının gelecekteki modellerinde ve konsept otomobillerde kademeli olarak kullanılacaktır. Yeni logo, etrafındaki görsel dille iletişim kurmanın yeni bir yolunu benimsiyor. Yeni logo, tüm Citroën modellerinde anında tanınan bir özellik olacak. Yeni imza, yeni bir logoyu, yeni bir kurumsal marka kimlik programını ve “Hiçbir Şey ABD’yi Citroën Gibi Yapamaz” sözünü destekleyecek.
Citroen’in CEO’su Vincent Cobée yeni logoyu ve yeni markayı tanıtıyor: “103 yıllık tarihimizin en heyecan verici bölümüne giriyoruz. Citroën’in yeni, modern ve modern bir görünüme kavuşmasının zamanı geldi. Müşterilerimize sunduğumuz, endüstrinin eski geleneklerine meydan okuyan, katı malzemelerin kalp ve inovasyonun ilerleyişinin iyi bir işareti.İhtiyaç ne olursa olsun, özellikle elektrikli bir araba sürmenin kolay, eğlenceli ve heyecan verici olduğundan emin oluruz. Cesur ve yenilikçi otomobillerle tüketicilere ilham vermek, bize geleceğin aile taşımacılığına benzersiz ve son derece entegre bir yaklaşım benimseme gücü veriyor.Geçmiş, şimdiki ve gelecekteki müşterilerimizin onları hiçbir şeyin Citroën’den daha fazla memnun etmeyeceği konusunda hemfikir olacaklarına yürekten inanıyoruz. “
Citroën Global Marka Tasarımcısı Alexandre Revert incelendi; “Gelecekte ne aradığımızı netleştirmeye çalışırken, André Citroën’in herkes için erişilebilir ve sofistike ulaşım vaadini temsil eden ilk logosuna geri dönüyoruz. Bu ince bir evrimdir, ancak kademeli olarak hareket etmek çok önemlidir. gelecekteki tasarımlarımız için daha iyi tanınabilir ve görünür bir imzaya doğru.”
yeni ama tanıdık
Yeni kimliğin merkezinde Citroën’in dünyaca ünlü “Çift Açılı Chevron” logosunun evrimi yer alıyor. Citroën logosu, şirketin 1919’daki kuruluşundan bu yana on kez yeniden tasarlandı. Geniş ve net açılara sahip “Çift Açılı Chevron”, yumuşak düz bir çerçeveyle çevrilidir. Yeni logo aynı zamanda Citroen için yeni bir tasarım dili sunacak. Çok etkileyici bir görünüme sahip olan dikey oval logo, Citroens’i anında tanınabilir kılan bir imza unsuru olacak.
Şirketin yeni ve ayrıntılı yazılımı, yeni bir dikey markayı destekliyor. Program, Citroën’in herkes için elektrifikasyon taahhüdünü nasıl hızlandırdığını ve marka DNA’sını müşteriler için erişilebilir, kendinden emin ve kullanışlı olacak şekilde geliştirmeye devam ettiğini gösteriyor. Ana hedeflerden biri, kozmetik ve giyim de dahil olmak üzere otomotiv dışı, tanınmış markaları birleştirerek çevresinde eğlenceli, sıcak ve samimi bir ton yaratmaktı. Örneğin, basit ve kullanımı kolay bir arayüze sahip yeni kimlik, müşterilere Citroën’deki web sitesinden showroom’a dijital yolculukları sırasında tutarlı ve sakin bir izlenim vermek için özenle tasarlandı. Dijital deneyimin müşterilerin ergonomik ve estetik beklentilerini karşılamasını sağlamak için “karanlık mod” dahil olmak üzere özen gösterilmiştir. Ayrıca, yeni kimliği tüm dijital alanlara entegre etmek için yeni bir animasyon dili geliştiriliyor ve müşterilere hem araba gösterilerinde hem de My Citroën Uygulaması aracılığıyla Citroën hakkında daha fazla bilgi edinme fırsatı veriyor. Citroën’in sahibinin logosundan yapılan yeni yazı ve basit boya, markayı tamamlayacak ve yeni logoyu güçlendirecek. Diğer alanlarla detaylı bir kontrast oluşturmak için iki popüler renk kullanılacak, beyaz ve soğuk gri ise sakinlik ve rahatlık sağlıyor. Markanın tarihi boyunca en ikonik otomobillerinde kullandığı klasik renkten ilham alan yatıştırıcı Monte Carlo Mavisi, çok yakında otomotiv endüstrisine girecek. Bu marka aynı zamanda endüstride ve perakendede markalaşma için kullanılacak. Ek olarak, fiziksel, baskı ve dijital uygulamalar için daha iyi kalite ve kontrast sağlamak için şu anda kullanılan kırmızı, güçlü ve iyi bilinen bir kızılötesi ile değiştirilecektir.
Hikayeyi inceleyen Citroën Pazarlama ve İletişim Direktörü Laurent Barria; “Kişiliğimizi modern bir şekilde yeniden tanımlıyoruz ve kökenlerimizi unutmadan, herkese ve marka DNA’mıza sadık kalarak Citroën’de işlerin çok değiştiğine dair net bir mesaj veriyoruz.” “Elektrikli mobiliteyi mümkün kılan tatmin edici çözümler yaratmak için çalışmalarımızda farklı çözümler aramaya devam ediyoruz. Kimsenin ve hiçbir şeyin bizi Citroën kadar memnun etmediğini müşterilerimize ve kendimize kanıtlamaya kararlıyız. Yarattığımız yenilikçi araçlardan sunduğumuz entegre ve güvenilir hizmetlere kadar farklı düşünmeli, benzersiz bir yaklaşım benimsemeli ve geri çekilmeliyiz. Bugün yapmaya söz verdiğimiz şey bu” dedi. .
Kaynak: Carmedya.com / Araçlar
Diğer gönderilerimize göz at
[wpcin-random-posts]